KITARSKI UM 1 - Začetnica za mlade kitariste

KITARSKI UM - Začetnica za mlade kitariste

Prednosti in odlike Kitarskega UM-a:
• namenjen je otrokom vseh starosti, od 6. leta dalje kot tudi starejšim začetnikom na kitari;
• učenje tonov sprva po oktavnih oziroma imenskih skupinah (toni e, toni h ...) in nato po posameznih strunah;
• posnetki skladbic z možnostjo vaditi ob učiteljevem posnetku;
• velik poudarek na učenju in izvajanju ritma;
• pregleden in zabaven tudi zaradi barvnih ilustracij;
• veliko je skladbic za kitarski duo, ki jih učenec izvaja z učiteljem;
• postopen napredek v skladu z veljavnim učnim načrtom za 1. razred;
• premišljeno učenje tehničnih prvin desne in leve roke z ustreznimi skladbicami;
• priložene osnovne tehnične vaje za boljše obvladovanje inštrumenta;
• ni še »nerodnih« prijemov in prevelikih razponov, ki bi bili pretežki za otroke z manjšo roko;
• prijeti basi v premišljenih kombinacijah;
• prstni redi vpisani le v nujnih primerih, da se ne bi učili tonov po številkah;
• pester izbor skladbic: avtorske, slovenske, zabavne, priredbe iz kitarske in glasbene literature;
• spoznavanje tonov v legah in preglaševanje strun;
• spoznavanje akordov;
• prostor za ustvarjalno izražanje otrok, komponiranje, sestavljanje besedil ...;
• navodila za učitelje za didaktično pomoč;
19,50 €
Z DDV

KITARSKI UM - Začetnica za mlade kitariste

Prednosti in odlike Kitarskega UM-a:
• namenjen je otrokom vseh starosti, od 6. leta dalje kot tudi starejšim začetnikom na kitari;
• učenje tonov sprva po oktavnih oziroma imenskih skupinah (toni e, toni h ...) in nato po posameznih strunah;
• posnetki skladbic z možnostjo vaditi ob učiteljevem posnetku;
• velik poudarek na učenju in izvajanju ritma;
• pregleden in zabaven tudi zaradi barvnih ilustracij;
• veliko je skladbic za kitarski duo, ki jih učenec izvaja z učiteljem;
• postopen napredek v skladu z veljavnim učnim načrtom za 1. razred;
• premišljeno učenje tehničnih prvin desne in leve roke z ustreznimi skladbicami;
• priložene osnovne tehnične vaje za boljše obvladovanje inštrumenta;
• ni še »nerodnih« prijemov in prevelikih razponov, ki bi bili pretežki za otroke z manjšo roko;
• prijeti basi v premišljenih kombinacijah;
• prstni redi vpisani le v nujnih primerih, da se ne bi učili tonov po številkah;
• pester izbor skladbic: avtorske, slovenske, zabavne, priredbe iz kitarske in glasbene literature;
• spoznavanje tonov v legah in preglaševanje strun;
• spoznavanje akordov;
• prostor za ustvarjalno izražanje otrok, komponiranje, sestavljanje besedil ...;
• navodila za učitelje za didaktično pomoč;